Search This Blog

Tuesday, 13 December 2011

2Bougainvillea

Hye! Nie post terbaru! Kemarin bufday ex aku so sb tulah lambat update blog! btw,aku mw ckap pasal kelas aku nie...2B hahaha. nie antara gamabar2 classmate aku.....




Mohd Adib Farhan B Asmat (Epel)





Muhd Azhar Bongkok(Az)



Ridayana Nasil (Rida)
SharulNizam Yusof(Niz)
Muhd Shahrul Abdu Raji(Shahrul)
Nurul Nadia Ismail(Nady)
NurFaeiqah Mohd Fadil(Eyka)
Sarinah Amil Hassan(Ayue)
Wan Izzati Wan Rosdy(Zhatie/Wan)
NurShima Rahmani Mazlan(Shima)

Siti Suhaila Mohd Rafiah(Sue)


Dgku Syahidah Awg Bakar(Syasya)

Noorul Watika Azmi(wateng)
Daniella Daniel(Danie)
Mohd Syafieq Irfan(Syafieq)
Uaddhrevz Tirisinu(udrep)


 
Illyas Fakqhi Abdullah(Illyas)
 and ada lagy dua org tpy teda gambar durang ngan saya!
:Dgku Siti Ummi Saleha Mohd Ishak
 Sabirah Sobri...

Hah nie lah kawan2 aku semuanya baik!! we like one family!! nanti saya sambung lagi cerita pasal kelas n kawan2 saya nie k!!! Hahahaha!! Bye!! See U soon!!

No comments:

Post a Comment