Search This Blog

Friday, 27 January 2012

Kasi Canteekk Kelas...

baru2...ni 26 arybulan 01 du ribu dua belas(26.1.2012).......huhayy az pegi skul maw kc cantik kelas... haha. lapik meja tukar,langsir pasang n then semua tukar...ndaklah semua juga haha...tpy lepas kemas tue kan nampak cantik sedap mata memandang!! Hahaha tyme tue 3 jak lelaki datang az,nizam n illyas. Pompuan syasya,ummi,wan,wateng,suhaila,shima. Lelaki jugak palink sikit datangkan?? az taw msti tue yg kamu pikir...hehehe. Nie ada serba sedikit gambar yg snap scra diam masa menghias! layan...~


 c illyas tgh sibuk mendrill untuk pasang langsir c nizam men phone hahah!



                                                      
          yg nie durang sibuk makan kah nda silap.. haha      yang nie tgh sibuk menghias ada cegu lagy



                                                   nizam maw snap muka tp ndak dapat....



ummi dgn wan tgh lap tinngkap...


hahaha korang mesti tak nmpak aku kan... yelahh aku bukan tak buat keje ok...aku juz tak da snap gambar aku heehe....korang nak taw tyme2 cuti ni aku tak caya yg aku rajin buat omwork.....hahahah!! oklah nnty az update lgy yerrr!!

Saturday, 21 January 2012

Cuti Tahun Baru China

Hai....korang az bru dpt update blog sekarang.......)sekolah az cuty seminggu sempena tahun baru china nie taw....tapi yang tak bestnya banyak sgt kerja rumah kna bagy........sgt2lah belambak.....dicampur dengan masalh kawan2 az lagy...Az pun tak tawlah mcm mna nak ckap...tp kawan az sorg nie...sgja cari pasal dgn az. semua gara2 status az yang dia fikir az sindir dia....)az sayang kawan2 az n az serik lah hilang kawan2 nie...az rasa macm buntu pun ada....kalaw bule az buat apa saja utk gmbrakan dorang. Az tak taw dh nak buat apa lagy dah....az harap sgt Allah bagi Az ketabahn mghdapi semua nie......az menangis sb dorang az tak snggup nak kehilangan kawan2 az. Harap2 Az dapat perbetulkan semua nie....apa2pun SELAMAT TAHUN BARU CHINA KEPADA YG MYMBUT!!! Az update lgy nty k!!!

Saturday, 7 January 2012

2012 PMR Year.

Hahai.......lama az tak update blog nie....korang faham2 jelarr sb dah nak ambil PMR tahun nie.....takdelah masa nak bersosial lebih sgt hahaha. btw,az nak citer firstday dkt skul.....org start skul 4 ary bulan...az start skul 5 ary bulan hanya sebab ursan adik az, az yang kena pontaneg!!!!!! Hurrh! geram betul!! haha. back to topik,first day kat skul is not bad....jumpa kawan,cegu...yang tak besnya dah mula belajar dah...hahaha. Az tak sempat nak makan waktur rehat...taw sebab masuk koperasi ja trus kena serbu org ramai tue koperasi....langsung takde masa nak pg mkan. Maklumlah awal tahunlah katakan. banyak org beli buku,mendaftar....kan. Kadg2 mympah pun ada bila ada org dtg beli sambil main2....heish. maw jak az meletup tyme tu jugak! Nasib az sabr sb nnty plnggan lari kalau kita marah. Homework pun ada sudh ohh...first day skul. tue yg tak suka tue. Cegu yang ajar PK dan PJK pun dah tukar...bencinyerr. Kenapalah dorng tukar ye?? Kan bagus kekal je semua....haaha. btw harap2 cegu baru dya sporting mcm cegu dulu......oklah az pergi dulu ya. bye.nanty ada mas az update lagy.....AS SALAM.