Search This Blog

Friday, 27 January 2012

Kasi Canteekk Kelas...

baru2...ni 26 arybulan 01 du ribu dua belas(26.1.2012).......huhayy az pegi skul maw kc cantik kelas... haha. lapik meja tukar,langsir pasang n then semua tukar...ndaklah semua juga haha...tpy lepas kemas tue kan nampak cantik sedap mata memandang!! Hahaha tyme tue 3 jak lelaki datang az,nizam n illyas. Pompuan syasya,ummi,wan,wateng,suhaila,shima. Lelaki jugak palink sikit datangkan?? az taw msti tue yg kamu pikir...hehehe. Nie ada serba sedikit gambar yg snap scra diam masa menghias! layan...~


 c illyas tgh sibuk mendrill untuk pasang langsir c nizam men phone hahah!



                                                      
          yg nie durang sibuk makan kah nda silap.. haha      yang nie tgh sibuk menghias ada cegu lagy



                                                   nizam maw snap muka tp ndak dapat....



ummi dgn wan tgh lap tinngkap...


hahaha korang mesti tak nmpak aku kan... yelahh aku bukan tak buat keje ok...aku juz tak da snap gambar aku heehe....korang nak taw tyme2 cuti ni aku tak caya yg aku rajin buat omwork.....hahahah!! oklah nnty az update lgy yerrr!!

No comments:

Post a Comment